Wie man bessere englische Texte schreibt, beurteilt und bearbeitet.
Du liest, schreibst oder beurteilst englische Texte für Marketing, Werbung und Verkauf? Anzeigentexte, Broschüren, Texte für Internetseiten, internationale Messen oder PR-Mitteilungen. Aber wie sollst Du gutes Englisch von schlechtem unterscheiden?
In der globalisierten Welt sprechen alle eine Sprache, Englisch, aber jeder schreibt sie, wie er will. Nur die wenigsten sind englische Muttersprachler. Kunden oder Kollegen kommen zum Beispiel aus Polen, Italien, Frankreich, China, Japan oder Russland. Lerne, wie Dein Unternehmen mit englischen Texte richtig verstanden wird.
Does your job involve reading, writing, editing, or evaluating English copy for marketing, advertising or sales? Do you work with promotional texts, product brochures, websites, international trade shows and PR? Need to know the difference between good English copy and bad?
Write, evaluate and edit better English copy. In today’s globalized world, everybody speaks the same language: English. But not everyone gets the same message, because most are not native speakers. How do you send the same statements to customers and colleagues in Poland, Italy, France, China, Japan, and Russia? Learn how to make your company understood with attention-grabbing English copy. Power-up your words, pick up on creative techniques, and jumpstart your writing game.